zawarta w dniu złożenia zamówienia pomiędzy:
ZAMAWIAJĄCYM
a
Kancelarią adwokacką Jakub Ziółkowski
z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 23/22a,
NIP: 7822656138;
ZLECENIOBIORCĄ
o następującej treści:
ARTYKUŁ 1. Oświadczenia stron
- Zamawiający oświadcza, iż przysługuje mu wierzytelność względem Getin Noble Bank S.A., która to wierzytelność znajduje potwierdzenie w orzeczeniu sądowym lub wynika ze złożonego przed dniem ogłoszenia upadłości pozwu przeciwko Getin Noble Bank S.A.
ARTYKUŁ 2. Przedmiot umowy
Zleceniobiorca podejmuje się przygotowania:
- Zgłoszenia wierzytelności zamawiającego w postępowaniu upadłościowym upadłego Getin Noble Bank S.A. sygn.. WA1M/GUp/44/2023,
- Złożenia sprzeciwu, w przypadku nieuwzględnienia wierzytelności na liście wierzytelności przez syndyka,
- złożenia oświadczenia o potrąceniu wierzytelności, pomiędzy stronami,
na rzecz Zamawiającego.
ARTYKUŁ 3. Czas trwania umowy
Umowa zostaje zawarta na czas wykonania usługi
ARTYKUŁ 4. Zasady współpracy
- Strony umowy zobowiązują się do pełnej współpracy w ramach realizowanego zlecenia, opartej na wzajemnym zaufaniu, w tym w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
- W związku z intencją stron określoną w ust. 1 Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszej umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zobowiązując się do składania wszelkich wyjaśnień Zamawiającemu w trakcie realizacji zlecenia.
- Zleceniobiorca może powierzyć wykonanie przedmiotu niniejszej umowy osobom trzecim bez zgody Zamawiającego.
- Strony umowy postanawiają, iż Zleceniobiorcy nie można postawić zarzutu braku należytej staranności przy realizacji prac, jeżeli te okoliczności wynikają z:
- a) działania sił wyższej,
- b) działania lub zaniechania sądu lub organów państwowych i samorządowych polegających m.in. na zmianie przepisów prawnych,
- c) nieudzielenia w terminie informacji bądź nieudostępnienia Zleceniobiorcy przez Zamawiającego dokumentów istotnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy,
- d) błędów i awarii związanych z funkcjonowaniem systemu „Krajowy Rejestr Zadłużonych”,
- e) udzieleniu przez Zamawiającego informacji / dokumentacji niezgodnej ze stanem faktycznym.
- Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia, w terminie 3 dni od daty zawarcia niniejszej umowy następujących dokumentów:
- a) podpisanego pełnomocnictwa,
- b) orzeczenia sądowego lub innego dokumentu, z którego wynika wierzytelność, podlegająca zgłoszeniu, w postępowaniu upadłościowym, w szczególności pozew przeciwko upadłemu,
- c) w przypadku przedłożenia pozwu, o którym mowa w pkt. C, przekazania dodatkowo dowodu nadania pozwu lub potwierdzenia złożenia pozwu oraz wskazania Sądu i sygnatury, pod którą obecnie toczy się sprawa ( w przypadku postepowań odwoławczych, wskazanie sygnatury Sądu I i II instancji),
- d) oświadczenie lub informację o dokonanych wpłatach na rzecz upadłego,
- Wykonanie umowy przez Zleceniobiorcę, nastąpi w terminie 5ciu dni, od daty dostarczenia wszystkich dokumentów, o których mowa w ust. 5 i zapłaty całości wynagrodzenia, wskazanego w artykule 6 ust. 1.
ARTYKUŁ 5. Zobowiązanie do poufności
- Strony umowy zobowiązują się, że wszelkie dane i informacje uzyskane w związku z wykonywaniem niniejszej umowy na temat stanu, organizacji i interesów drugiej strony nie zostaną ujawnione, udostępnione lub upublicznione ani w części, ani w całości bez pisemnej zgody drugiej strony, o ile nie wynika to z niniejszej umowy lub nie służy jej realizacji.
ARTYKUŁ 6. Cena usługi
- Strony ustalają następujące kwoty wynagrodzenia w kwocie:
- 984 zł BRUTTO tytułem wynagrodzenia kancelarii,
- 21 zł BRUTTO tytułem opłaty od pełnomocnictwa,
W łącznej kwocie 1005 zł płatnego w terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy na rachunek bankowy:
07 1020 4027 0000 1602 1432 3515
- W przypadku konieczności dokonania zgłoszeń dla większej ilości osób aniżeli 1, z jednej umowy kredytowej, wynagrodzenie o którym mowa w ust. 1 ulega powiększeniu o 513 zł za każdą, kolejną osobę.
ARTYKUŁ 7. Forma płatności
- Zamawiający zobowiązuje się dokonać płatności przelewem na rachunek bankowy wskazany w artykule 6.
- W przypadku braku płatności w terminie wskazanym w umowie, umowa wygasa.
ARTYKUŁ 8. Informacja dla zamawiającego
- Zleceniobiorca informuje zamawiającego o kosztach dodatkowych, administracyjnych/sądowych związanych z wykonaniem niniejszej umowy, tj.
- a) opłata sądowa od sprzeciwu, w wysokości 1/5 części opłaty stosunkowej, należnej od sprzeciwu oraz od zażalenia na postanowienie sędziego komisarza, wydane w wyniku rozpoznania sprzeciwu.
ARTYKUŁ 9. Rozstrzygnięcie sporów
Spory związane z wykonaniem tej umowy, a nierozwiązane przez Strony na drodze polubownej, będą rozstrzygane przez Sąd właściwy.
ARTYKUŁ 10. Zmiany umowy
- Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian niniejszej umowy w całości lub w części.
- Zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) – pod rygorem nieważności.
ARTYKUŁ 11. Doręczenia
- Strony zgodnie ustalają, iż wszelkiego rodzaju korespondencja będzie przesyłana drogą mailową na adres Zamawiającego/Zleceniobiorcy, wskazany w nagłówku niniejszej umowy.
- Strony niniejszej umowy zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego zawiadomienia o zmianie adresu dla doręczeń.
- Strony niniejszej umowy zgodnie postanawiają, iż Strona, która nie zawiadomi o zmianie adresu dla doręczeń, ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na skutek niewykonania tego obowiązku.
ARTYKUŁ 12 Klauzula salwatoryjna
W przypadku uznania jakiegokolwiek sformułowania lub postanowienia niniejszej umowy za niezgodne z prawem i uznania tego sformułowania lub postanowienia za nieważne, Strony zobowiązują się uzgodnić nowe sformułowanie lub postanowienie, którego znaczenie będzie najbardziej zbliżone do pierwotnej intencji stron.
ARTYKUŁ 13. Stosowanie prawa
W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
ARTYKUŁ 14. Nagłówki
Nagłówki są umieszczone jedynie dla wygody i nie wpływają na konstrukcję lub interpretację niniejszej umowy.